Jakie korzyści przynosi integracja sklepu internetowego z hurtownią?

Coraz więcej sklepów internetowych decyduje się na integrację z hurtownią. Jest to znakomita opcja, jeśli na pierwszym miejscu stawiamy komfort, swobodę, a także oszczędność czasu. Rozwiązanie to w szczególności polecane jest w przypadku, gdy nasz asortyment jest szeroki. Integracja sklepu internetowego z hurtownią jest w dzisiejszych czasach całkowicie bezproblemowa. Wystarczy jedynie nowoczesne oprogramowanie, dzięki któremu w sposób kompleksowy możemy zarządzać naszym biznesem. Najważniejsze zalety opisano poniżej.

Oszczędność czasu

Integracja sklepu z hurtownią to przede wszystkim oszczędność czasu. Produkty dodawane są w sposób automatyczny. Oznacza to, że nie będziemy musieli wprowadzać ich ręcznie. Unikniemy nie tylko dużego nakładu pracy, ale również dodatkowych kosztów związanych z aktualizacją asortymentu sklepu. Będzie to spore odciążenie w przypadku dużych sklepów internetowych, które posiadają w swojej ofercie tysiące produktów. Warto również wspomnieć, że wszelkie parametry oferty również aktualizują się w sposób automatyczny. Nie musimy samodzielnie zmieniać cen, opisów, zdjęć, czy też ilości dostępnych sztuk.

Oszczędność pieniędzy

Samodzielnie tworzenie oferty jest męczące i czasochłonne. Właśnie dlatego wiele osób zatrudnia osoby, które zajmują się tą stroną biznesu. Jest to zupełnie zrozumiałe – przedsiębiorca ma o wiele więcej obowiązków, niż dodawanie i aktualizowanie produktów na stronie internetowej.
W przypadku, gdy zdecydujemy się na integrację e-sklepu z hurtownią będziemy mogli zrezygnować z dodatkowego pracownika, co wiąże się ze sporą oszczędnością. Asortyment sklepu będzie dodawany, a także aktualizowany w sposób automatyczny. Nie musimy więc nadzorować tego procesu. Sporym ułatwieniem jest również to, że otrzymujemy profesjonalne zdjęcia, a także opisy produktów. Jest to kolejne źródło oszczędności.

Elastyczne dopasowanie

Po integracji sklepu z hurtownią możemy elastycznie dopasować funkcjonalność modułu do własnych potrzeb. Mamy wpływ niemal na każdy szczegół, co warunkuje wysoki komfort użytkowania. Każdy użytkownik może samodzielnie określić, jak często będą odbywać się aktualizacje na stronie. Nic nie szkodzi na przeszkodzie, aby miały one miejsce kilka razy dziennie. Wszystko zależy od branży, w jakiej funkcjonuje nasze e-sklep.
Ponadto możemy również sparować kategorie produktów znajdujących się w hurtowni oraz sklepie. Do od nas zależy także to, jakie produkty zostaną przeniesione do sklepu. Na uwagę zasługuje również przydatna opcja mapowania zdublowanych nazw.
Istnieje możliwość określenia narzutu i reguł marż na ceny zakupu z hurtowni. Mogą być one zaokrąglone, dzięki czemu unikniemy nienaturalnych kwot produktów. Zaletą jest to, że nie musimy robić takie samodzielnie. Cena zostanie automatycznie ustalona już podczas pobierania produktu do sklepu. Podobnie jest w przypadku formy dostawy – jest ona przypisywana do konkretnych towarów, które pochodzą z danej hurtowni. Opcji konfiguracyjnych jest oczywiście o wiele więcej.